.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمسخر جانبازان در راهنمایی و رانندگی!
شمال نیوز: تعدادی از جانبازان دفاع مقدس که جهت کسر جرایم رانندگی به اداره راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مراجعه کرده بودند، از برخورد بد و تمسخر جانبازان توسط یکی از پرسنل این اداره اعتراض کردند.

بنا بر این گزارش یکی از این جانبازان در گفت و گو با شهدای ایران، در خصوص شرح جزئیات اتفاقات رخ داده اظهار داشت: نمی دانم مسئول رسیدگی به امور جانبازان را در راهنمایی و رانندگی چه کسی مشخص می کند، اما به هر حال جانبازانی که از خودرو استفاده می کنند برای دریافت طرح ترافیک خود و یا کسر کردن جرایم مجبور هستند که مراجعاتی به راهنمایی و رانندگی داشته باشند. و مدتی است که یکی از پرسنل راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در هنگام انجام کار جانبازان هم بسیار بد برخورد کرده و جانبازان را مورد تمسخر قرار می دهد و هم تهدید به امضا نکردن و عقب انداختن کار با قوه قهریه می کند.

این جانباز ادامه داد: مدتی پیش هم همسر یک جانباز مورد تمسخر همین فرد در راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ قرار گرفت و منجر به درگیری تلفنی جانباز و فرد مذکور شد.

وی خاطر نشان کرد: همه جانبازانی که تاکنون به وی مراجعه کرده اند دچار مشکل شده و با ناراحتی خارج شده اند اما وی همچنان با قدرت و با تمسخر با جانباز صحبت می کند.

این جانباز دفاع مقدس گفت: صبح امروز مجدداً برخورد لفظی بین من و پرسنل راهنمایی و رانندگی در گرفت و نزدیک بود به درگیری فیزیکی ختم شود.
وی اشاره کرد: شاید هیچ تفاوتی میان خدمات راهنمایی رانندگی برای جانبازان با مردم عادی وجود نداشته باشد و اگر مثلا کسر جرایم یک جانباز ۱۰۰ هزار تومان شود برای فرد عادی هم همین طور باشد اما حداقل اشخاص عادی مورد تمسخر قرار نمی گیرند.

این جانباز با ابراز گلایه از برخورد های صورت گرفته با جانبازان اعلام کرد: عمده جانبازان با مشکلات روحی و عصبی ناشی از انفجار مواجه هستند و می طلبد برخورد بهتری با ایشان صورت گیرد نه اینکه با برخورد های قهری و تمسخر مقام جانباز را تنزل دهند.

این جانباز نام پرسنل راهنمایی و رانندگی را نیز اعلام کرده است که پایگاه خبری شهدای ایران فعلا از رسانه ای شدن آن پرهیز می کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 بهمن 1393
من ضمن تشکر از فرماندهی نیروی انتظامی و کلیه پرسنل زحمتکش کهجای قدردانی از زحمات همه آنها هست ولی عرض می کنم در میدا راه آهن ساری افسر محترم آن مجموعه به ناحق مبلغ 100000 تومن و 5 نمره منفی مرا جریمه کرد البته من به 197 هم زنگ زدم و جواب قانع کننده هم نگرفتم و شماره خودم را هم دادم اینطوری که من فهمیدم هیچگاه حق با من نخواهد بود
من حاضرم هر طور که آنها تصمیم می گیرند قسم بخورم که حتی چراغ زرد را هم عبور نکردم موقعی که چراغ سبز دو بود مسیر را طی کردم تنها گناه من این بود که با قاطعیت و البته با کمال ادب به مامور عرض کردم سبز هنوز بود و من عبور کردم
ببینید من به هر کس گفتم گفتند وارد سیستم شد و دیگر نمی توان کاری کرد سوال من خیلی روشن است من که سبز را عبور کردم چرا مامور با اعتراض من مثلا با من برخورد کرد وانگهی افرادی که بعد از من آمده بودند که یقینا زرد بود را فقط 20000 تومن جریمه کرد که اگر از دستگاه ایشان گزارش بگیرند ادعای من ثابت خواهد شد از مسئولین محترم و خستگی ناپذیر این دستگاه عاجزانه می خواهم حق مرا به من بازگرداننند (روز واقعه بعد از ظهر شنبه مورخ27 دی 93 میدان راه آهن ساری) ما بعنوان شخص اولا در مقابل قانون تابع هستیم و خواهیم بود ثانیا مامور نیز باید حرمت قانون را نگه داشته باشد
نا شناس 4 بهمن 1393
بیخیال عزیرز بیخیال
نا شناس 3 بهمن 1393
گناه شمااینست که رفتی جنگ جانبازشدی بایددشمن می آمدمیریخت تا حاصلش رااینجورافراد بچشند!
نا شناس 3 بهمن 1393
حالاشما بالاخره نام وحریمتان محترم وقابل دفاع است مامعلولین ضعیف حرکتی هرجامی رویم باماباخشونت وجسارت برخوردمی کنند.مردم عقده ای وضعیف کش شدند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.